Milyonların Beklediği Rakam İçin Hesap Ortaya Çıktı! O Sınır Aşılabilir
- 2026 yılında net 28 bin 75 lira 50 kuruş olarak uygulanan asgari ücret üzerinden yapılan hesaplamalarda beş farklı zam senaryosu öne çıkıyor
- Yüzde 25 zam yapılması halinde net ücretin 35 bin 94 lira 38 kuruşa, yüzde 30 artışta ise 36 bin 498 lira 15 kuruşa yükselmesi bekleniyor
2027 yılında milyonlarca çalışanın gelirini doğrudan etkileyecek karar için geri sayım sürerken, masadaki olası rakamlara ilişkin hesaplamalar dikkat çekti. Mevcut ücret üzerinden yapılan hesap, belirli bir zam oranında kritik eşiğin aşılabileceğini gösterdi.
2026 yılında net 28 bin 75 lira 50 kuruş olarak uygulanan asgari ücret üzerinden yapılan hesaplamalarda beş farklı zam senaryosu öne çıkıyor.
Yüzde 25 zam yapılması halinde net ücretin 35 bin 94 lira 38 kuruşa, yüzde 30 artışta ise 36 bin 498 lira 15 kuruşa yükselmesi bekleniyor.
Zam oranının yüzde 35 olması durumunda hesaplanan rakam 37 bin 901 lira 93 kuruş olurken, yüzde 40'lık artışta net asgari ücret 39 bin 305 lira 70 kuruşa ulaşıyor.
En yüksek senaryoda ise rakam 40 bin lirayı geride bırakıyor.
Yüzde 45 zam uygulanması halinde net asgari ücretin 40 bin 709 lira 48 kuruşa çıkacağı hesaplanıyor.
Günde en fazla 3 kritik gelişme. Bildirim kirliliği yok, anında bilgi.
Kategori: Ekonomi
Yayın: 14 Kasım 2026 09:29 · Kaynak: elazigfirat.com